Måndag och ny vecka :)

Halloj!

Måndag och ny vecka! I dag har jag som vanligt jobbat i Piteå och efter det så har jag varit på möte i Boden till 18:30. Hem och fixa lite midag. Kycklingben,ris, cafe de paris sås och brytbönor blev min familj bjuden på i dag.

Jag sa tidigare att jag skulle skriva ut veckans meny, så här kommer den:

Måndag: Kyckling och ris
Tisdag: Stekt fisk och potatis
Onsdag: Köttfärssås och spagetti
Torsdag : Korv och mos el makaroner ( På begäran av den yngsta i familjen)
Fredag: Wok med kyckling,räkor och nudlar. Tårta! Födelsedagskalas x2 :)
Lördag: Fläskfilè gryta med ris alt Helstekt fläskfile med rostade rotfrukter
Söndag: Ärtsoppa

Det blev inga mat bilder idag för det fanns inte tid till det.

Det blev ett kort inlägg i dag, men det kanske blir längre i morgon.

Nu blir det slappa framför tv:n en stund, sen plocka ur diskmaskinen och i säng. Klockan ringer 04.30 och då är det bara att hoppa ur sängen.

Ha det gott! Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0