Ingen middag idag, alla är magsjuka :(

Idag blir det ingen middag, det är ingen som vill äta.
Jag har legat i magsjuka och känner inte att jag vill äta. Maken ligger i magsjuka nu så han vill verkligen inte äta. Dottern är hemma och äter rester för att sedan fly från magsjukehärden till sin stora systers lägenhet, kanske lika bra det eftersom hon ska vara med och fixa med barn kalas när lilla kusinen fyller 6 år på Fredag.

Så idag kan jag verkligen inte leverera nått middags tips.
Funderar däremot att ta upp lite rabarber och jordgubbar från frysen och åter uppleva lite sommar i form av raberber/jordgubbs kräm:)

Men nu blir det först en kopp blåbärs/vaniljte


Längtar verkligen till sommaren och när jag hittade denna bild på Google så bestämde jag mig för återuppleva lite av sommaren och ta upp lite jordgubbar från frysen:)

Ha det gott!
Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0